Tuesday 3 January 2012

hepi new year 2012

Assalamualaikum :D

Bestnya coz 1st time countdown dengan buah hati MUHAMMAD ALIFF AIMMAN :)
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 hepi new year sayaaaanggg !
1st thing yang terkeluar dari mulut aku dekat dye..
"DUT nak jadi anak yang solehah.
anak yang baik..
dut jugak xnak curang,setia,jujur dengan CIT..
lastly aku cakap DUT nak still with u until last my breath..
lepas je aku abis cakap aku tanye dye apa azam CIT..
"CIT nak jadi putih...hahahahaaha tergelak besar aku..
maklumlah my love aku nie x bape nak putih..huhuhu :)
aku cakap laa mustahil la sayang.. :)
Okeyh lastly my love says
CIT nak kekal dengan DUT sampai mati..hehe :)
Aminnnnn hope macam tu laa hendaknya..
So Happy New Year To All friends,familys n my love..

#CIT : si kumbang
DUT : si bunga

nur atikah :)
my cinta :)
my bucuk :)

No comments:

Post a Comment